Hoe het ooit is begonnen en waar we nog steeds sterk in zijn.

Over H.P. van Nieuwkerk & Zn.

Herman Peter van Nieuwkerk richtte in de jaren ’50 een handelsbedrijf op waarbij hij snijbloemen verkocht op de bloemenveiling in Rijnsburg. Vervolgens kwam de 2de generatie het bedrijf versterken. Herman hield zich bezig met import uit Italië en Zuid-Frankrijk, Kees met de verkoop binnenland en Jaap met de export. In 1985 kwam de 3de generatie in het bedrijf en nam het stokje van hun vaders over. Het bedrijf werd opgedeeld in verschillende ondernemingen. Bram werd eindverantwoordelijk voor de Export, Ronald voor de Bloemenhandel en Herman werd aangesteld als algemeen directeur. Tot op vandaag de dag is dit succesvol gebleken en daardoor ook onveranderd.

H.P. van Nieuwkerk & Zn staat sinds jaar en dag bekend om zijn kwalitatief tophandel uit Italië en Frankrijk, grote voorraad seizoensgebonden snijbloemen van Hollandse kwekers en creatief en bijzonder in decoratiemateriaal. Dit wordt aangeboden door een erkend team aan vaste medewerkers die al jaren lang actief zijn in de branche. Bij H.P. van Nieuwkerk & Zn wordt de klant nog geholpen door echte vakmensen in combinatie met de toegankelijkheid van online kopen.

Kennis en ervaring in seizoensgebonden snijbloemen en decoratiemateriaal staan centraal bij H.P. van Nieuwkerk & Zn. Als nichespeler spelen wij in op de dagelijkse fluctuaties in de bloemenbranche en weet ons commerciële team als geen ander wat interessant is voor lijnrijders, exporteurs en importeurs.